دانلودونه

دانلود موزیک اهنگ تفریحی و همه چی............

دانلودونه

دانلود موزیک اهنگ تفریحی و همه چی............

دانلود بازی کامیون باربری Arctic Trucker



دانلود بازی کامیون باربری Arctic Trucker 


دانلود بازی کامیون باربری Arctic Trucker

Arctic Trucker از عناوین ساخته شده در سال 2014 میلادی توسط استودیو بازی سازی UIG Entertaiment می باشد که در سبک شبیه سازی برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی به قطب شمال سفر می کنید تا رانندگی کامیون را بر روی یخ های این مناطق تجربه کنید. لیستی از مشتریان را تهیه کنید که از آن ها بار می گیرید و به نقطه دیگری از شهر انتقال می دهید.
ماشین راندن بر روی جاده های یخ زده و برفی در بازی Arctic Trucker کار ساده ای نخواهد بود، چرا که باید از تجهیزات مخصوصی استفاده کنید. این تجهیزات هم نیازمند هزینه هایی هستند که باید با کار کردن کسب کنید. هر چه قدر که مقدار و وزن بار زیاد باشد، طبیعتا هزینه بیشتری از مشتری دریافت خواهید کرد. هم چنین مسیری که برای انتقال بار مشخص شده است، بر روی درآمدتان تاثیر بسازی دارد. پس فرصت را از دست ندهید!
کامیون مورد نظرتان که از نظر قیمت مناسب است، خریداری کنید تا بتوانید مشغول کار شوید و ساعاتی از عمرتان را در جاده های پر پیچ و خم بگذارنید! برخی از محموله ها در Arctic Trucker با این که دارای وزن کمی هستند، چون ارزش بسیار بالایی دارند، هزینه قابل قبولی برایشان پرداخت می شود. سعی کنید در مدت زمان کوتاهی که برای حمل و نقل دارید، موارد مناسبی را برگزینید. حرکت در جاده های قطب شمال، خیلی سخت تر از آن چیزیست که تصور می کنید. سعی کنید تا از سرعت معمول نگذرید و قوانین را هم تا حدودی رعایت کنید تا دچار تصادفات شدید نشوید. اگر تصادفی در طول مسیر های بازی Arctic Trucker رخ دهند، هیچ سازمانی هزینه هایش را بر عهده نخواهد گرفت. با این که در قطب شمال هستید، محیط های متنوع و جالبی که از برف پوشیده شده اند، طراحی شده اند و برای دوستداران سبک Simulation لذت بخش هستند.


فرمت : zip / حجم: 436.65 mb - دانلود بازی کامیون باربری Arctic Trucker

دانلود بازی کامیون باربری Arctic Trucker 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد